مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 05:122022-01-22سياسي

کجای کار مسئولان در مواجهه با تجمعات مردمی ایراد دارد؟


بحران هایی نظیر خشکسالی، وضعیت نامناسب اقتصادی، فساد مدیران اداری و مواردی از این دست از جمله دلایل بروز نارضایتی و شکل گیری تجمعات اعتراضی در جوامع مختلف از جمله جامعه ایران محسوب می شوند.

- تجمعاتی که در آن به دلیل شرایط ایجاد شده، عده ای که احساس تبعیض می کنند، برای طرح مطالبات خود در جایی که عموماً مقابل یکی از اماکن متعلق به دستگاه های دولتی و حاکمیتی است، جمع می شوند و با طرح شعار یا سکوت، تلاش می کنند تا صدای اعتراضات شان را به گوش مسئولان و تصمیم گیران مربوطه برسانند و توجه رسانه ها را به بی عدالتی که مدعی هستند در حال وقوع است، جلب کنند تا شاید برای دردی که احساس می کنند، درمانی پیدا شود.

همزمان که یک تجمع در حال شکل گیری است، دستگاه های امنیتی نیز دست به کار می شوند و تلاش می کنند تا برای انجام هرگونه اقدامی، نسبت به اوضاع اشراف کامل پیدا کنند؛ اقداماتی که در راستای سیاست های ابلاغی از سوی دولت به عنوان قوه اجراییه است.

طی هفته ها و ماه های اخیر تجمعاتی از سوی مردم و کشاورزان استان های برگزار شد که هر دوی آنها را می توان تجمع برای مطالبه حق نامگذاری کرد؛ در این تجمعات مردم و کشاورزان شهرهای درگیر با خشکسالی آب و فرهنگیان پرداخت عادلانه حقوق را مطالبه کردند اما برخی از این تجمعات با وعده ی پیگیری و برخی دیگر نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کجای کار مسئولان در مواجهه با تجمعات مردمی ایراد دارد؟

کجای کار مسئولان در مواجهه با تجمعات مردمی ایراد دارد؟