مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 23:322022-01-21اجتماعي

اعلام شرایط فعالیت آموزشی مدارس لرستان برای فردا شنبه


سرپرست آموزش و پرورش لرستان، شرایط فعالیت آموزشی مدارس این استان را برای فردا شنبه اعلام کرد.

- ، عیسی سهرابی شامگاه جمعه در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به فعالیت آموزشی مدارس لرستان فردا شنبه دوم بهمن اظهار داشت: شهرستان های کوهدشت، پلدختر، بروجرد، ازنا، دورود، چگنی، رومشکان و نواحی یک و دو شهرستان خرم آباد و مناطق اشترینان، سیلاخور، طرهان، کوهنانی، معمولان، پاپی، زاغه و بیرانشهر، تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم نوبت صبح با یک ساعت تأخیر از ساعت 9 صبح آغاز می شود.

وی گفت: در شهرستان سلسله، فعالیت مدارس ابتدایی نوبت صبح در بستر شبکه شاد انجام می گیرد و مدارس نوبت صبح دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر از ساعت 9 صبح آغاز می شود.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان افزود: در الیگودرز، آموزش حضوری در همه مدارس نوبت صبح و عصر روستایی لغو و فعالیت آموزشی در بستر شبکه شاد انجام می گیرد، همچنین فعالیت آموزشی تمامی مدارس نوبت صبح شهری با یک ساعت تأخیر از ساعت 9 صبح آغاز می شود.

سهرابی ادامه داد: شهرستان نورآباد و منطقه کاکاوند، آموزش حضوری در تمامی مدارس مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان دلفان لغو و آموزش از طریق شبکه شاد انجام می گیرد و مدارس شهری دوره ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم نوبت صبح با یک ساعت تأخیر از ساعت 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط فعالیت آموزشی مدارس لرستان برای فردا شنبه

اعلام شرایط فعالیت آموزشی مدارس لرستان برای فردا شنبه