مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-21سياسي

قانون کوله بری و ته لنجی به سود مردم و نظام تدوین شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه کالای همراه ملوان در استان به شکل صحیح مدیریت شود، گفت: مسئله کوله بری و ته لنجی باید در قالب یک قانون منطقی به سود مردم و نظام تدوین شود.

- آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر به مناسبت میلاد آسمانی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پیرامون جایگاه زن و نقش بانوان در نظام آفرینش، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی آسمانی و عرشی برای همگان به ویژه زنان در همه امور است.

وی با بیان اینکه نقش زنان در جوامع انسانی در طول تاریخ و در نظام آفرینش یک جایگاه بسیار بالا و والایی است، تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) شخصیتی بودند که جوهره عالم وجود در وجود ایشان که عبودیت الهی است تجلی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با هشدار به مسئولان فرهنگی کشور تصریح کرد: ایجاد فشار اقتصادی و فرهنگی از سیاست ها و رویکرد جهان استکبار و دشمنان اسلام است، یکی از طرح های راهبردی دشمن استفاده از فشار اقتصادی و سرگرم کردن مسئولان کشور برای حمله مخرب و بزرگ فرهنگی است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته برای ارتقای سطح همکاری ایران و روسیه مایه اقتدار کشور است، بیان کرد: این سفر می تواند سرفصل نویسنی در عرصه رشد اقتصادی و امینت منطقه ای با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون کوله بری و ته لنجی به سود مردم و نظام تدوین شود

قانون کوله بری و ته لنجی به سود مردم و نظام تدوین شود