مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:572022-01-21سياسي

سفر آیت الله رییسی به روسیه راهبردی بود/ مردم به کمک هموطنان سیل زده بشتابند


امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه روابط راهبردی با همسایگان و کشورهای دارای منافع مشترک با ایران، گفت: سفر رییس جمهور به روسیه یک سفر راهبردی و تاریخی بود.

- ایسنا/گلستان امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه روابط راهبردی با همسایگان و کشورهای دارای منافع مشترک با ایران، گفت: سفر رییس جمهور به روسیه یک سفر راهبردی و تاریخی بود.

حجت الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در خطبه های سیاسی و عبادی نماز جمعه این هفته گنبدکاووس با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: ورع و پرهیزگاری مسیری است که انسانها را با سرعت و شتابی بی مثال به رضوان الهی نزدیک کرده و جایگاه انسان را در درگاه لایزال الهی ارتقا می بخشد.

وی با بیان اینکه مانور دریایی سه جانبه میان کشورهای ایران، روسیه و چین که در آبهای آزاد اقیانوس هند برگزار می شود یک اقدام راهبردی است، افزود: قدرتهای بزرگ منطقه و چهان در کنار یکدیگر برای منافع منطقه به اجرای این مانور می پردازند و بر خلاف جوسازی های همیشگی غربی ها و ایادی استکبار پیام این مانور امنیت، آرامش و صلح پایدار در منطقه است که البته برای دشمنان صلح منطقه پیام روشن هشدارباش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر آیت الله رییسی به روسیه راهبردی بود/ مردم به کمک هموطنان سیل زده بشتابند

سفر آیت الله رییسی به روسیه راهبردی بود/ مردم به کمک هموطنان سیل زده بشتابند