مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-21سياسي

عزم دولت سیزدهم بر تعامل فعال با کشورهای همسایه است


عزم دولت سیزدهم بر تعامل فعال با همسایه ها و سایر کشورهاست و هدف دولت خنثی سازی تحریم ها با نگاه به ظرفیت درونی و بیرون کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های این هفته با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر اظهار کرد: هفته گذشته با سفر رییس جمهور به روسیه و همچنین سفر وزیر امور خارجه به چین ،تحلیل های مختلفی را از سوی دشمنان شاهد بودیم.

 وی افزود: عزم دولت سیزدهم بر تعامل فعال با همسایه ها و سایر کشورهاست و هدف دولت خنثی سازی تحریم ها با نگاه به ظرفیت درون و نگاه به ظرفیت بیرون است و ظرفیت بیرون فقط اروپا و آمریکا نیست.

یعقوبی تصریح کرد: دشمن در فضای رسانه ای این سفرها را مورد هجمه قرار داده و متأسفانه بعضی ها هم در داخل همراهی می کنند، هدف این حملات، تضعیف خنثی سازی تحریم است و قطع یقین ما باید از فرصت همسایگان استفاده کنیم و امروز که همه کشورهای دنیا با چین ارتباط برقرار می کنند ما هم نباید از آن غافل شویم، آمریکا با نقشه نزاع و تقابل می خواهد با ایران مقابله کند، اما چین و روسیه بر اساس منافع ملی با ایران ارتباط برقرار می کنند.

امام جمعه نطنز با انتقاد از حذف بودجه جاده قدیم نطنز به کاشان گفت: ردیف بودجه جاده قدیم نطنز به کاشان در سال های گذشته در بودجه قرار داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم دولت سیزدهم بر تعامل فعال با کشورهای همسایه است

عزم دولت سیزدهم بر تعامل فعال با کشورهای همسایه است