مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 23:322022-01-20اجتماعي

بسته شدن محور خلخال – اسالم تا شتاب شهرداری در برفروبی شهر


جلسه فوق العاده مدیریت بحران با اعلام مسدودیت محور خلخال – اسالم به دلیل کولاک شدید و درخواست از مردم برای لغو ترددهای غیرضرور برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل جلسه فوق العاده مدیریت بحران با اعلام مسدودیت محور خلخال – اسالم به دلیل کولاک شدید و درخواست از مردم برای لغو ترددهای غیرضرور برگزار شد.

در ابتدای این جلسه استاندار اردبیل با اشاره به شدت بارش در یک هفته اخیر و حضور همه دستگاه ها در خدمات رسانی و امدادرسانی جاده ها و محورهای مواصلاتی و برفروبی سطح شهر اظهار کرد: همچنان وضعیت خاص استان در این ایام برفی و سرد سال مورد رصد و پایش قرار می گیرد تا مایحتاج روستاییان تامین و در سطح شهر نیز بازگشایی خیابان ها و معابر انجام شود.

سیدحامد عاملی خاطرنشان کرد: از صبح امروز اکیپ های شرکت برق و آب در روستاها و مناطق شهری گرمی و مشگین شهر حاضر شدند تا قطعی برق و آب را که به صور موقت عارض شده بود، برطرف کنند.

وی افزود: از طریق اتاق مانیتورینگ و مدیریت راه های استان در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شاهد تلاش راهداران برای برفروبی و نمک پاشی بودیم که به رغم کولاک شدید این فعالیت ها ادامه دارد.

رییس ستاد مدیریت بحران استان اردبیل گفت: در حال حاضر تمام مسیرهای اصلی استان به غیر از محور خلخال به اسالم و گردنه الماس باز است اما تردد با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته شدن محور خلخال – اسالم تا شتاب شهرداری در برفروبی شهر

بسته شدن محور خلخال – اسالم تا شتاب شهرداری در برفروبی شهر