مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 22:172022-01-20اقتصادي

عقب ماندگی ها در حوزه مناسبات اقتصادی و تجاری با کشورهای منطقه باید جبران شود


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که باید عقب ماندگی ها در حوزه مناسبات اقتصادی و تجاری با کشورهای منطقه جبران شود، گفت: عدم پیگیری و اجرای تفاهم ها، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که باید عقب ماندگی ها در حوزه مناسبات اقتصادی و تجاری با کشورهای منطقه جبران شود، گفت: عدم پیگیری و اجرای تفاهم ها، در روابط بین کشورها اثر منفی دارد و باید تلاش کنیم اگر توافقی صورت می گیرد حتماً عملیاتی شود.

عابدین خرّم در دیدار با سفیر ایران در بلاروس با اشاره به برخی از ظرفیت های مهم استان در حوزه صنایع غذایی، محصولات گلخانه ای، خدمات فنی و مهندسی و صنایع ساختمانی، گفت: امیدواریم با تلاش و پیگیری اتاق بازرگانی و همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران، در چند ماه آینده افق اجرایی خوبی برای توسعه روابط و حضور در بازار بلاروس ترسیم کنیم.

وی با تاکید بر لزوم معرفی ظرفیت های استان به سرمایه گذاران و بخش خصوصی بلاروس، افزود: تولیدکنندگان استان آماده تأمین نیازهای بازار بلاروس هستند که در این زمینه نیازمند همکاری سفارت کشورمان هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار طی تماس تلفنی با مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی، بر پیگیری توافق نامه های قبلی این گروه با جمهوری بلاروس درخصوص همکاری های مشترک تأکید کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی ها در حوزه مناسبات اقتصادی و تجاری با کشورهای منطقه باید جبران شود

عقب ماندگی ها در حوزه مناسبات اقتصادی و تجاری با کشورهای منطقه باید جبران شود