مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:582022-01-20ورزشي

تقدیم اولین لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری خرانق به شورا


بودجه سال 1401 شهرداری خرانق در پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرانق از طرف شهردار خرانق تقدیم رییس شورا شد.

- ایسنا/یزد بودجه سال 1401 شهرداری خرانق در پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرانق از طرف شهردار خرانق تقدیم رییس شورا شد.

عبدالرسول یزدی شهردار خرانق در این نشست گفت: سه هدف کلان شامل ارتقای جایگاه شهر با توجه به حوزه گردشگری و نیز فرهنگی و افزایش بهره وری شهری، در تدوین بودجه مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: اولین بودجه شهرداری تازه تأسیس خرانق در سال 1401 با اولویت کارهای عمرانی با رویکرد ارتقای کیفیت فضای شهری و افزایش تعاملات اجتماعی، افزایش برنامه ها و فضاهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با رویکرد افزایش سرزندگی و نشاط اجتماعی، تقویت الگوی پیاده محوری در هسته تاریخی شهر، توسعه ی زیرساخت های گردشگری و افزایش سرانه تفرجگاهی تهیه شده است.

شهردار در ادامه راهبردهای اساسی بودجه 1401 را بهره گیری از ظرفیت های حاصل از جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اداره امور شهر و تامین هزینه ها به منظور افزایش حس تعلق شهروندان به شهر، تعامل و همکاری با سرمایه گذارهای داخلی در اجرای طرح های شهری به ویژه حوزه گردشگری و معرفی ظرفیت های اقتصادی شهر تاریخی خرانق با ارتقای سطح کیفی خدمات، توجه به اقتصاد دانش بنیان و افزایش و تقویت سهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم اولین لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری خرانق به شورا

تقدیم اولین لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری خرانق به شورا