مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 22:002022-01-19سياسي

فرهنگ دینی و انقلابی شهر یزد باید صیانت شود


رییس شورای اسلامی شهر یزد بر صیانت از فرهنگ دینی و انقلابی این شهر تاکید کرد.

- غلامحسین دشتی رییس شورای اسلامی شهر یزد در صحن علنی شورای شهر که با حضور استاندار برگزار شد، گفت: صیانت از فرهنگ دینی و انقلابی شهر یزد باید در اولویت فعالیت های ما باشد.

وی افزود: دغدغه آب و محیط زیست و فضای سبز از مسائل مهم دیگر است و تغییر رویکردها در توسعه صنعتی و توجه به صنعت پاک و همچنین تعیین محدوده شهر برای جلوگیری از رشد بی رویه برخی از اقدامات در دستور کار این شورا خواهد بود و امیدواریم برنامه جامع استان در افق 20 ساله تدوین شده تا وظایف همه دستگاه ها مشخص شود.

مرتضی شایق عضو شورای اسلامی شهر هم در این نشست گفت: طرحهایی مثل میدان میوه و تره بار و همچنین کشتارگاه صنعتی از گذشته با پول مردم ساخته شده که متاسفانه در سال های گذشته نسبت به احداث کشتارگاه صنعتی در مهریز و میدان میوه و تره بار در شاهدیه اقدام شد که اکنون هر دو این اماکن با ضرر دهی شهرداری مواجه است لذا درخواست داریم نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام و از هدر رفتن سرمایه مردم در شهرداری یزد جلوگیری شود.

فاطمه زارع بیدکی دیگر عضو شورای اسلامی شهر یزد هم در این نشست گفت: مدیریت فرهنگی باید با راهنمایی و اقدام قانونی همراه باشد و متاسفانه وضعیت فرهنگی بسیار نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ دینی و انقلابی شهر یزد باید صیانت شود

فرهنگ دینی و انقلابی شهر یزد باید صیانت شود