مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 21:502022-01-19سياسي

دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی های صنفی و اجتماعی در کشور است


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: آمریکایی ها به این نتیجه رسیده اند که دیگر توپ، تانک، رادار و غیره کارآمد نیست و آمده اند و روی زخم ها و شکاف های درونی و نارضایتی های صنفی و اجتماعی و تحریک گروه ها و افراد مختلف دست گذاشته اند و به دنبال .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنجان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، عصر امروز در مراسم بزرگداشت 29دی، روز حماسه و ایثار شهرستان لنجان در سالن اجتماعات گلزار شهدای زرین شهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 750 شهید شهرستان لنجان و شهدای حماسه 29 دی اظهارکرد: عظمت، مقام و منزلت شهید و شهادت به اندازه ای است که خداوند متعال می فرماید من طرف حساب آن ها و خریدار خونشان هستم چرا که این ها با من معامله کرده اند.

وی افزود:  جایگاه شهید به قدری است که در اندازه مقام و منزلت ائمه معصومین و پیامبران می تواند شفاعت کند به طوریکه به غیر از بستگان درجه یک تا چهل منزل اطراف خانواده را نیز می تواند شفاعت کند.

فدا خاطرنشان کرد: بقا و قوام دین اسلام به برکت حرکت حضرت اباعبدالله(ع) است و این حرکت به اندازه ای مقام و منزلت دارد که هر خاکی خوردن آن حرام است مگر تربت اباعبدالله الحسین(ع) که شفا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی های صنفی و اجتماعی در کشور است

دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی های صنفی و اجتماعی در کشور است