مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 21:452022-01-19اجتماعي

آمادگی 46 راهدارخانه کرمانشاه باتوجه به ورود سامانه بارشی جدید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آمادگی 46 راهدارخانه کرمانشاه باتوجه به ورود سامانه بارشی جدید خبر داد.

- اظهار کرد: بارش سنگین برف طی روزهای گذشته سبب مسدود شدن محورهای اصلی و راه های روستایی استان کرمانشاه شد که از ساعات ابتدایی بارش ها با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی مجدد محورهای مواصلاتی آغاز شد.

وی با اشاره به باز بودن محورهای اصلی استان کرمانشاه، افزود: با توجه به حجم بارش ها پاکسازی محورهای اصلی در اولویت نیروهای راهداری قرار گرفت و پس از بازگشایی تمام محورهای اصلی، پاکسازی راه های روستایی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در برخی محورها بارش 50 تا 150 سانتی متری بارش برف گزارش شده که این بارش سنگین و کولاک سبب کندی بازگشایی محورهای روستایی شده است.

کرمی با اشاره به مسدود بودن راه های شهرستان ثلاث باباجانی و کلاش در جوانرود، گفت: بارش سنگین برف و کولاک علت اصلی عدم بازگشایی این راه ها بوده زیرا ماشین آلات راهداری نیز در این محورها دچار آسیب می شوند.

وی با اشاره به پیش بینی های هواشناسی برای آغاز مجدد بارش ها از فردا در استان کرمانشاه، بیان کرد: راهداری کرمانشاه با 600 نیرو راهداری و 400 دستگاه ماشین آلات در 46 راهداخانه در آماده باش قرار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 46 راهدارخانه کرمانشاه باتوجه به ورود سامانه بارشی جدید

آمادگی 46 راهدارخانه کرمانشاه باتوجه به ورود سامانه بارشی جدید