مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 18:302022-01-19سياسي

روند بیماران کرونایی در قم صعودی است/افزایش آمار بستری ها به 130 مورد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به افزایش تعداد بستری های کرونایی از 90 بیمار به 130 بیمار گفت: همگی باید رعایت شیوه نامه را جدی بگیریم تا شرایط استان به نارنجی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیامک محبی امروز در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: روزانه آمار مناطقی که از وضعیت آبی به وضعیت زرد تغییر می کند افزایش می یابد و این موضوع جای نگرانی دارد.

وی افزود: اگر شیوه نامه ها توسط مردم رعایت نشود وضعیت استان از رنگ آبی به زرد و حتی به نارنجی تغییر می کند و بنده دعا می کنم که وضعیت استان قرمز نشود؛ از همه افراد و نهادها تقاضا می کنیم شیوه نامه ها را بسیار بیشتر رعایت کنند چراکه سرعت همه گیری امیکرون و دیگر سویه های کرونا می تواند وضعیت بدی را برای استان رقم بزند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: روز 26 دی 330 واحد صنفی برای رعایت نکردن شیوه نامه اخطار گرفتند و هشت واحد صنفی در این روز پلمب شده است؛ آمار همه گیری روزانه بالا رفته و آمار بستری ها از 90 مورد به 130 مورد افزایش یافته است.

محبی اظهار کرد: از بسیج و هلال احمر تقاضا می کنم بازدیدهای طرح شهید سلیمانی را افزایش دهند، در حال حاضر نیاز به این داریم تا واحد هایی که شیوه نامه ها را رعایت نمی کنند را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند بیماران کرونایی در قم صعودی است/افزایش آمار بستری ها به 130 مورد

روند بیماران کرونایی در قم صعودی است/افزایش آمار بستری ها به 130 مورد