مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:302022-01-19اجتماعي

2 شهر استان سمنان فاقد کتابخانه عمومی هستند


مدیرکل کتابخانه های عمومی سمنان با بیان اینکه دو شهر استان شامل رضوان در میامی و کهن آباد در آرادان فاقد کتابخانه عمومی هستند، گفت: پیگیری بسیاری برای رفع این کمبود انجام شده است.

- ، محمد طاهریان بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان با بیان اینکه دو شهر کهن آباد در آرادان و همچنین رضوان در میامی تنها دو شهری هستند در کل استان سمنان که کتابخانه ندارند، بیان کرد: در تمام شهرهای دیگر استان کتابخانه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این دو شهر به تازگی ارتقا و به شهر بدل شده اند لیکن پیگیری های متعددی برای کتابخانه عمومی آنها صورت گرفته است، بیان کرد: استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و خیران در کنار این تلاش ها، از جمله اولویت های ما بوده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با بیان اینکه 75 کتابخانه عمومی در این استان وجود دارد، گفت: 49 کتابخانه شهری و 26 کتابخانه روستایی در هشت شهرستان استان به مردم خدمات ارائه می کنند.

طاهریان با بیان اینکه در سال جاری و تاکنون سه باب کتابخانه در استان سمنان افتتاح شده است، گفت: اگر شهرداری ها نیم درصد سهم قانونی را به حساب انجمن عمومی کتابخانه های هر شهرستان واریز کنند قطعاً مبالغ خوبی برای کمک به کتابخانه ها از لحاظ عمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 شهر استان سمنان فاقد کتابخانه عمومی هستند

2 شهر استان سمنان فاقد کتابخانه عمومی هستند