مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:452022-01-19اجتماعي

تبدیل منطقه 19 به منطقه پایلوت دوستدار محیط زیست


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران ،منطقه 19 را منطقه ای مهم در بحث اجرای برنامه های محیط زیست دانست و گفت: این منطقه می تواند به عنوان منطقه ای پایلوت و دوستدار محیط زیست در بین مناطق تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران همراه با شهردار منطقه 19 و جمعی از شهروندان حامی محیط زیست ، همزمان با 29 دی روز هوای پاک مهمان ویژه برنامه گرامیداشت این روز در بوستان بزرگ ولایت بودند.

در این همایش سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن تشکر از فعالیت های زیست محیطی مدیریت شهری این منطقه، مسئله خلازیر را موضوع جدی زیست محیطی اعلام و بر حل آن با مشارکت همه نهادهای مربوطه تأکید کرد.

به گفته این مسئول عدم توسعه درست کلانشهرها و برنامه لجام گسیخته توسعه صنایع در شهرها، افزایش خودروها اعم از تردد کامیون ها و حجم زیادی از خودروهای سواری و موتورسیکلت ها و ناوگان حمل و نقل فرسوده از جمله عوامل  آلودگی هوای شهر تهران هستند.

محمودی تأکید کرد: با تعمیر ناوگان فرسوده شهر تهران و تأمین گازوییل مناسب تر به عنوان برنامه های کوتاه مدت و همچنین اجرای برنامه های بلند مدت از طریق تعامل بین بخشی و مشارکت مردم به عنوان اصلی مهم در این موضوع می توان شاهد حل بخش عمده ای از مشکل آلودگی هوا به ویژه در بخش جنوبی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل منطقه 19 به منطقه پایلوت دوستدار محیط زیست

تبدیل منطقه 19 به منطقه پایلوت دوستدار محیط زیست