مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:352022-01-19دانش

آمادگی وزارت علوم برای حضور دانشجویان در دانشگاه ها


معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حال حاضر جمعیت بسیاری از دانشجویان واکسیناسیون کامل شامل 2 دز را انجام دادند بنابراین وزارت علوم آمادگی دارد جشن حضور کامل دانشجویان را در دانشگاه های کشور برگزار کند.

- هاشم داداش پور در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) که امروز چهارشنبه 29 دی در این دانشگاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت سیزدهم موفق شد واکسیناسیون را به آستانه مورد نیاز برساند و کرونا را کنترل کند و در حال حاضر جمعیت بسیاری از دانشجویان واکسیناسیون کامل شامل 2 دز را انجام دادند، این نشان می دهد که جامعه به سمت ثبات بیشتر حرکت کرده است و باید متناسب با این شرایط تغییراتی را در برگزاری کلاس های دانشگاه ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما آماده هستیم از نیمسال دوم سال تحصیلی 1400- 1401 کلاس های حضوری را در دانشگاه های کشور برگزار کنیم و وزارت علوم آمادگی دارد جشن حضور کامل دانشجویان را در دانشگاه های کشور برگزار کند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: حدود 6 میلیون نفر در دنیا دانشجوی بین المللی هستند و بین کشورها جابه جا می شوند که سهم ایران حدود 1.

7 درصد است و از این رقم 177 نفر در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) مشغول به تحصیل هستند، این رقم نشان دهنده این است که دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی وزارت علوم برای حضور دانشجویان در دانشگاه ها

آمادگی وزارت علوم برای حضور دانشجویان در دانشگاه ها