مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 12:052022-01-19فرهنگي

ادبیات داستانی دفاع مقدس در خوزستان مهجور مانده است


نویسنده و کارگردانی تئاتر خوزستانی گفت: به رغم وجود سازمان ها و نهادهای مدعی هنر انقلابی و دفاع مقدس در خوزستان متاسفانه شاهد رکود جریان ادبیات داستانی دفاع مقدس و پایداری هستیم.

- ایسنا/خوزستان نویسنده و کارگردانی تئاتر خوزستانی گفت: به رغم وجود سازمان ها و نهادهای مدعی هنر انقلابی و دفاع مقدس در خوزستان متاسفانه شاهد رکود جریان ادبیات داستانی دفاع مقدس و پایداری هستیم.

مصطفی بوعذار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جریان تاثیرگذار ادبیات داستانی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: موضوع جنگ سرشار از بروز و ظهور اتفاقات ناگفته جنگ است و ظرفیت خوبی برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس از دریچه داستان نویسی است.

وی با بیان این که شیوه های نوین نگارش داستان نویسی در ادبیات مدرن و پیشرو ابزاری مهم برای جذب مخاطب به ویژه نسل جوان است یادآوری کرد: در سال های اخیر با وجود محفل های ادبی داستان نویسی و کارگاه های مستمر شاهد پرورش نسل جوانی بودیم که در جشنواره ها و رویدادهای ادبی خوش می درخشیدند و برای خوزستان افتخارآفرینی می کردند.

بوعذار تصریح کرد: به دلیل نبود حمایت جدی، انجمن های تخصصی ادبیات داستانی دفاع مقدس و کارگاه های داستان نویسان جوان که به همت برخی پیشکسوتان دایر می شدند رو به تعطیلی رفتند و هیچ مدیر و متولی پاسخگوی این رکود نسبی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات داستانی دفاع مقدس در خوزستان مهجور مانده است

ادبیات داستانی دفاع مقدس در خوزستان مهجور مانده است