مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:202022-01-19اقتصادي

شناسایی ذائقه گردشگران هندی برای جذب به ایران


همزمان با اعزام رایزن بازرگانی ایران به هند، دستور کاری برای شناسایی ذائقه گردشگران هندی و چگونگی جذب آن ها به ایران تعریف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت گردشگری اعلام کرد: به دنبال تفاهم نامه معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان توسعه و تجارت، نشست توجیهی و آگاهی بخشی از ظرفیت های حوزه گردشگری از سوی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی با حضور حسین بامیری ـ رایزن بازرگانی جدید ایران در هند ـ و به مدیریت لیلا اژدری ـ مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی ـ برگزار شد و موضوع فراهم آوردن زیرساخت های لازم برای شناخت ذائقه و روحیات گردشگران ورودی از هند به عنوان مهم ترین هدف الزامی در دستور کار قرار گرفت.

در نظر گرفتن نوع ذائقه خوراکی هندی ها مبتنی بر گیاهان، لحاظ کردن اصول ارزشی آن ها، در نظر گرفتن فضای مجازی مورد علاقه فعالیت شان و نیز تمایل آن ها به نوع مکان و جاذبه های گردشگری و طبیعی، بخشی از مباحث مورد توافق برای تأمین زیرساخت های مورد نیاز این گردشگران بود.

در این نشست ارائه و معرفی محصولات متنوع صنعت گردشگری ایران با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و نیز بهره مندی از امکانات اطلاع رسانی موجود و در اختیار رایزنان بازرگانی، به عنوان یکی دیگر از مصوبات این نشست مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی ذائقه گردشگران هندی برای جذب به ایران

شناسایی ذائقه گردشگران هندی برای جذب به ایران