مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:202022-01-19اقتصادي

حمایت دادگستری از تولید و سرمایه گذاری در سمنان/ سرخه؛ تنها شهرستان بدون دادگستری


رییس کل دادگستری استان سمنان از حمایت دادگستری از تولید و سرمایه گذاری خبر داد و گفت: سرخه تنها شهرستان بدون دادگستری استان سمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای قضایی استان که در دادگستری کل استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: باید تمام تلاش و هدف خود را در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم معطوف کنیم.

وی بابیان اینکه عزم و اراده مدیران جهت خدمت به شهروندان به صورت بالفعل مشاهده می شود، گفت: برخورداری از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب، میزان خدمات رسانی به آحاد جامعه را افزایش می دهد.

رییس کل دادگستری استان سمنان بابیان اینکه صبح و شب ما در حوزه قضایی، مصروف به آن است که حقی از مظلومی ضایع نشود، تصریح کرد: اگر امنیت نباشد، بدون تردید سایر زیرساخت های حکومتی نیز فراهم نخواهد بود.

عبداللهی با بیان اینکه برخورداری از امنیت پایدار مستلزم تجهیزات و منابع انسانی مورد نیاز است، اظهار کرد: ما هم اینک در مقوله حمایت از تولید و سرمایه گذاری در کنار قوه مجریه بوده و مشارکت می کنیم.

وی گفت: ماه های آتی برای بازار استان ماه های سختی خواهد بود و ما تلاش خواهیم کرد در کنار دولت همکاری و مساعدت های لازم را ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دادگستری از تولید و سرمایه گذاری در سمنان/ سرخه؛ تنها شهرستان بدون دادگستری

حمایت دادگستری از تولید و سرمایه گذاری در سمنان/ سرخه؛ تنها شهرستان بدون دادگستری