مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 04:052022-01-19اجتماعي

اعمال محدودیت تردد به دلیل کولاک در جاده ها اردبیل


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: به دلیل کولاکی بودن اکثر محور های کوهستانی استان اردبیل در تردد خودرو های فاقد تجهیزات ایمنی محدودیت اعمال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، کلیم الله وثوقی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: به رغم اتمام بارش از صبح امروز کولاک شدید موجب بسته شدن دوباره راه های روستایی باز شده گردید به طوری که هم اکنون تلاش راهداران برای بازگشایی راه بیش از 300 روستا در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در گردنه صایین، اسالم و کجل سرچم تردد هرچند ادامه دارد، اما روند آن کند است و ما از رانندگان خواسته ایم تا زنجیر چرخ و سایر امکانات زمستانی را با خود به همراه داشته باشند تا گرفتار برف و کولاک نشوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در مورد ادامه فعالیت راهداران در این شرایط سخت کولاکی گفت: در چهار روز اخیر 430 نفر نیروی راهداری به صورت شیفت شبانه روزی در تلاش هستند تا هیچ راه اصلی و فرعی مسدود نشود و در کنار آن به صورت مستمر عملیات بازگشایی در حال انجام است.

وثوقی افزود: در این چند روز یک هزار راه روستایی به صورت مرتب بازگشایی و براثر کولاک و برف دوباره بسته شده که این جریان نشان از تلاش و همت راهدارانی است که از اولین ساعات صبح برفروبی و نمک پاشی را انجام داده و با تجهیزات و امکانات موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت تردد به دلیل کولاک در جاده ها اردبیل

اعمال محدودیت تردد به دلیل کولاک در جاده ها اردبیل