مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 22:402022-01-18سياسي

بیانیه گام دوم انقلاب باید به عنوان نقشه راه مد نظر مسئولان باشد


بیانیه گام دوم انقلاب باید به عنوان نقشه راه، با تلاش همه دست اندرکاران، اجرایی شود چرا که راهگشا و ضامن پیشرفت ایران اسلامی خواهد بود - ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا، در نشست پیرامون برنامه های دهه فجر آرادان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه اکنون دشمن روی نظام باورها کار می کند تاکید کرد: دهه فجر امسال مناسبت خاصی است و برنامه های این ایام در مقابله با جنگ ادراکی تهیه و اجرایی شود.

وی افزود: اوضاع اسفناک کشور قبل از انقلاب در همه زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید بازخوانی و تبیین شود ما 43 سال از انقلاب را پشت سر می گذاریم و به معنای این است که 43 ساله های ما انقلاب را ندیده اند وظیفه ماست که خدمات انقلاب را تبیین کنیم و وضعیت قبل از انقلاب را نیز بازخوانی کنیم.

امام جمعه آرادان به تقارن هفته اول بهمن ماه با بزرگداشت روز زن و مقام مادر بر لزوم برگزاری جشن های متناسب در این ایام تاکید و عنوان کرد: باید در راستای گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز میلاد حضرت امام خمینی (ره) از تمامی توان و ظرفیت موجود در جهت پاسداشت هفته مقام مادر و روز زن استفاده کنیم.

شریفی نیا با بیان اینکه مهمترین عرصه جهاد سخنرانان و مسئولان در شرایط کنونی دمیدن روح نشاط و امید در جامعه، تبیین و روشنگری گفتمان امامین انقلاب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم انقلاب باید به عنوان نقشه راه مد نظر مسئولان باشد

بیانیه گام دوم انقلاب باید به عنوان نقشه راه مد نظر مسئولان باشد