مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 22:352022-01-18اجتماعي

ورود سامانه بارشی جدید به لرستان از بامداد پنج شنبه


مدیرکل هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی جدید به این استان از بامداد پنج شنبه هفته جاری خبر داد.

- از فعالیت سامانه بارشی همراه با توده هوای سرد در لرستان از بامداد پنجشنبه هفته جاری خبر داد و اظهار داشت: در قالب این سامانه بارشی، ابرناکی، رگبار باران و برف گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

وی با تاکید بر اینکه در اغلب نقاط بارش مایع به صورت رگباری و پراکنده، در شهرهای سردسیر و معتدل به صورت رگبار برف در مناطق کوهستانی مانند هیراب ، فرسش ، گردنه نمک ، چمن سلطان ، رازان ، زاغه ، گاماسیاب ، نواحی از آزاد راه پل زال، گرین ، سفیدکوه ، گشور ، گله بادوش ، قهره ، کهریز ، شیخان و سایر نواحی کوهستانی بارش برف را خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی لرستان پایان فعالیت این سامانه بارشی را پنج شنبه شب اعلام کرد و گفت: در قالب این سامانه بارشی، اختلال در تردد جاده ای، لغزندگی و یخ زدگی سطح جاده ها و معابر، ایجاد رواناب های سطحی، در برخی نقاط آب گرفتگی معابر و مسیل ها، کولاک برف در جاده های مواصلاتی، مه آلودگی و کاهش دید بویژه در گذرگاه های کوهستانی و… را خواهیم داشت.

مرادپور بر ضرورت احتیاط در تردد و عدم توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، احتیاط در فعالیت های کوهنوردی، احتیاط در عبور از جاده های کوهستانی و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی جدید به لرستان از بامداد پنج شنبه

ورود سامانه بارشی جدید به لرستان از بامداد پنج شنبه