مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 21:252022-01-18سياسي

تفاهم نامه همکاری کمیته امداد قم و مسجد مقدس جمکران امضاء شد


کمیته امداد استان قم و مسجد مقدس جمکران به منظور بهره مندی از امکانات طرفین برای ترویج فرهنگ مهدوی و خدمت رسانی بیشتر و بهتر به محرومان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

- ایسنا/قم کمیته امداد استان قم و مسجد مقدس جمکران به منظور بهره مندی از امکانات طرفین برای ترویج فرهنگ مهدوی و خدمت رسانی بیشتر و بهتر به محرومان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

با امضای این تفاهم نامه دو نهاد با بهره مندی و هم افزایی ظرفیت هـا و امکانـات مـادی و معنـوی موجـود، برای ترویج فرهنگ نیکوکاری و توسعه مشارکت های مردمی باهدف توسعـه عدالت اجتماعی و ترویج فرهنگ مهدوی گام بر خواهند داشت.

در این تفاهم نامه که به امضای مشترک دکتر محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم، و محمدکاظم پور امینی، قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران، رسیده است، نیازمندان معرفی شده از سوی کمیته امداد قم از خدمات دارالشفای مسجد بهره مند خواهند شد.

این تفاهم نامه با موضوع ترویج فرهنگ مهدوی به وسیله خدمت به مستضعفان و مددجویان کمیته امداد و ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران به مدت دو سال شمسی ایجاد گردید.

همچنین مسجد مقدس جمکران متعهد شده است تا فضای مناسبی برای فروش محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد در اختیار این نهاد قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری کمیته امداد قم و مسجد مقدس جمکران امضاء شد

تفاهم نامه همکاری کمیته امداد قم و مسجد مقدس جمکران امضاء شد