مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 20:352022-01-18اجتماعي

مدارس آذربایجان غربی فردا نیز تعطیل است


با توجه به برودت شدید هوا و وجود یخبندان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مورد وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس در برخی مناطق استان روز چهار شنبه 1400/10/29 در نوبت صبح و بعدازظهر اطلاعیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، با توجه به برودت شدید هوا و وجود یخبندان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی  در مورد وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس در برخی مناطق استان روز چهار شنبه 1400/10/29 در نوبت صبح و بعدازظهر اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است، با توجه به برودت شدید هوا و وجود یخبندان وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس در برخی مناطق استان روز چهار شنبه 1400/10/29 در نوبت صبح و بعد از ظهر به شرخ ذیل می باشد: به جهت برودت شدید هوا، وجود یخبندان .

  وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس در برخی مناطق استان روز چهار شنبه 1400/10/29 در نوبت صبح به شرح زیر می باشد:  نواحی یک و دو ارومیه :تمامی مدارس شهری و روستایی   انزل ، نازلو ، سیلوانا و صومای برادوست : تمامی مدارس   نقده  پیرانشهر و اشنویه  : تمامی مدارس شهری و روستایی شاهین دژ ، تکاب و کشاورز  : تمامی مدارس شهری و روستایی   بوکان و سردشت  : تمامی مدارس شهری و روستایی  مهاباد :


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس آذربایجان غربی فردا نیز تعطیل است

مدارس آذربایجان غربی فردا نیز تعطیل است