مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:202022-01-18سياسي

توافق وین نیاز به تأیید مجلس ندارد


نماینده مجلس با تأیید آنکه توافق وین نوعی اقدام در برابر اقدام است، گفت: ما فقط در قبال تعهداتی که آنها می پذیرند، تعهد باید بپذیریم.

ضمن آنکه همه تعهدات نیز باید برای ما موقت باشد یعنی این طور نباشد که ما تعهدات دائمی بپذیریم ولی آنها تعهدات شان موقت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نامه نیوز، این روزها اخبار حکایت از نزدیک بودن توافق در وین دارد اما شکل و قالب آن هنوز مشخص نیست.

روزنامه انگلیسی گاردین نیز در گزارشی با بررسی چالش های موجود بر سر راه مسیر هیات های مذاکره کننده در وین، با استناد به اظهارات افراد نزدیک به جریان مذاکرات، تاکید کرد که احتمال رسیدن به یک توافق بر سر احیای برجام، وجود دارد.

حال این سئوال پیش می آید که آیا این توافق نیز باید همچون برجام قبل از اجرا باید به تأیید مجلس برسد؟ جعفر قادری درباره بررسی توافق وین در مجلس گفت: این توافق نیازی به تأیید مجلس ندارد.

گروه اعزامی به وین می تواند در چارچوب مصوبات مجلس کارش را دنبال کند و هر جا نیاز باشد با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی می تواند کارها را پیش ببرد.

شاید به هرحال ورود مجلس به ریز مسائل و موضوعات دیگر خیلی ضرورتی ندارد.

این عضو فراکسیون اکثریت مجلس درباره تفاوت توافق وین با برجام که به تصویب مجلس رسید، اظهار کرد: این توافق نیاز به بررسی در مجلس ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق وین نیاز به تأیید مجلس ندارد

توافق وین نیاز به تأیید مجلس ندارد