مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:152022-01-18اجتماعي

راه ارتباطی 150 روستای هشترود همچنان مسدود است


فرماندار هشترود از مسدود بودن راه ارتباطی 150 روستای این شهرستان بر اثر برف و کولاک خبر داد و خواستار تجهیز و تامین ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین برای برف روبی و بازگشایی راه ها شد.

- ، امین امینیان با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود اکنون تمامی راه های اصلی شهرستان باز است، افزود: متأسفانه به رغم تلاش های راهداران، از سه روز قبل راه ارتباطی 150 روستا با مرکز شهرستان به علت بارش برف و کولاک مسدود است.

وی از استانداری و اداره راه و حمل و نقل جاده ای استان درخواست کرد نسبت به تأمین و تجهیز ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری برای بازگشایی راه های روستایی این شهرستان اقدام کنند.

وی گفت: جاده های اصلی دسترسی هشترود به مراغه، میانه، قره چمن، آزاد راه پیامبر اعظم (ص)، تبریز و بستان آباد باز است و تردد در آنها ادامه دارد.

امینیان با بیان اینکه مردم باید از سفرهای غیرضروری در جاده های هشترود مخصوصاً محورهای برفگیر خودداری کنند، اظهار کرد: شهروندان در صورت ضرورت سفر حتماً تمام موارد ایمنی را رعایت کنند و زنجیر چرخ و جیره خشک و لباس گرم همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم قبل از سفر حتماً با تماس از شماره 141 مرکز مدیریت راه های استان از وضعیت راه ها با خبر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ارتباطی 150 روستای هشترود همچنان مسدود است

راه ارتباطی 150 روستای هشترود همچنان مسدود است