مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:202022-01-18بين الملل

ابراز همبستگی تل آویو با ابوظبی پس از عملیات تنبیهی صنعاء


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همانند مقامات آمریکا و عربستان سعودی، عملیات پیروزمندانه روز گذشته صنعاء علیه ابوظبی را به شدت محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی حمله تنبیهی و پیروزمندانه روز گذشته (دوشنبه، 17 ژانویه) ارتش یمن به چندین نقطه راهبردی ابوظبی، رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و همانند آمریکا و عربستان سعودی به ایستادن در کنار ابوظبی اذعان داشت.

یاییر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی طی پستی در توییتر نوشت: حمله پهپادی امروز در ابوظبی را شدیدا محکوم می کنم و به خانواده های کشته شدگان تسلیت می گویم و برای زخمی ها آرزوی بهبودی عاجل دارم.

اسراییل در کنار امارات است .

  وی در ادامه نوشت: ما از جامعه بین الملل می خواهیم که چنین حملاتی را قویاً محکوم کرده و فوراً وارد عمل شود تا ایران و نمایندگانش ابزاری برای تضعیف امنیت منطقه و آسیب رساندن به مردم بی گناه نداشته باشند .

روز گذشته،؛ وزارت خارجه عربستان سعودی طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن به ابوظبی، بر ایستادگی در کنار امارات برای مقابله با تمامی تهدیدات علیه امنیت و ثبات این کشور تأکید کرد.

وزارت خارجه عربستان سعودی همچنین با نادیده گرفتن تجاوزات ائتلاف سعودی علیه یمن مدعی شد که شبه نظامیان حوثی تهدیدی برای امنیت، صلح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز همبستگی تل آویو با ابوظبی پس از عملیات تنبیهی صنعاء

ابراز همبستگی تل آویو با ابوظبی پس از عملیات تنبیهی صنعاء