مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:552022-01-18اقتصادي

16 سری جهیزیه توسط کمیته امداد خرمشهر توزیع می شود


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر از توزیع 16 سری جهیزیه و 22 دستگاه کولر و بخاری گازی میان افراد تحت پوشش این نهاد حمایتی خبر داد.

- خرمشهر- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر از توزیع 16 سری جهیزیه و 22 دستگاه کولر و بخاری گازی میان افراد تحت پوشش این نهاد حمایتی خبر داد.

علی ناصر زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت ولایت حضرت زهرا (س) و روز زن، 16 سری جهیزیه به ارزش حدود 330 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی تحویل نوعروسان خرمشهری تحت پوشش این نهاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر سری جهیزیه 20 میلیون و 500 هزار تومان بوده است، افزود: هر سری جهیزیه شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز و تلویزیون است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی خرمشهر همچنین از تأمین کولر و بخاری گازی برای افراد نیازمند تحت پوشش این نهاد خبر داد و بیان کرد: 10 دستگاه کولر و 12 دستگاه بخاری گازی نیز تأمین شده که قرار است بعد از نیازسنجی در این ایام مبارک توزیع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، توزیع این 16 سری جهیزیه امروز و با توزیع چهار سری جهیزیه آغاز شده و قرار است تا هفته آینده تحویل نوعروسان خرمشهری تحت پوشش کمیته امداد خرمشهر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 سری جهیزیه توسط کمیته امداد خرمشهر توزیع می شود

16 سری جهیزیه توسط کمیته امداد خرمشهر توزیع می شود