مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:352022-01-18بين الملل

سناتورهای آمریکایی به اوکراین رفتند


هفت سناتور آمریکایی از دو حزب جمهوری خواه و دموکرات به اوکراین رفتند تا با مقامات کی یف از جمله رییس جمهوری اوکراین دیدار کرده و در برابر فشار فزاینده روسیه بر مرزهای این کشور، - هفت سناتور آمریکایی از دو حزب جمهوری خواه و دموکرات به اوکراین رفتند تا با مقامات کی یف از جمله رییس جمهوری اوکراین دیدار کرده و در برابر "فشار فزاینده روسیه" بر مرزهای این کشور، از کی یف حمایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری ای بی سی نیوز، این هیئت هفت نفره در بیانیه ای پیش از ورود به اوکراین اعلام کردند: سه سناتور جمهوری خواه (راب پورتمن، کوین کرامر، راجر ویکر) و چهار سناتور دموکرات (جین شاهین، کریس مورفی، امی کلوبوشا، ریچارد بلومنتال) به اوکراین سفر می کنند تا با ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری این کشور و دیگر مقامات کی یف دیدار کرده و تعهد آمریکا نسبت به این کشور را تثبیت کنند؛ اوکراین همچنان با تخاصم فزاینده روسیه مواجه است.

سناتور جین شاهین در توییتی گفت، این دیدار ثمربخش بوده و تصریح کرد که پوتین اجازه هدف قرار دادن شرکا و متحدان در شرق اروپا را نخواهد داشت.

او همچنین در گفت وگو با ای بی سی نیوز گفت: همانطور که از مقامات اوکراینی که امروز با آن ها دیدار کردیم شنیدیم، فکر می کنم آمریکا هم معتقد است که بازدارندگی از مناقشه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتورهای آمریکایی به اوکراین رفتند

سناتورهای آمریکایی به اوکراین رفتند