مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 19:452022-01-17سياسي

استادی از جنس اخلاص، صداقت و تواضع


نشست بزرگداشت و نقد و بررسی آثار حجت الاسلام دکتر احمد احمدی برگزار شد و سخنرانان این نشست، خلوص، پرهیزکاری، دیانت، صداقت، فروتنی و تواضع را مهم ترین ویژگی های شخصیتی این استاد بزرگ برشمردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست بزرگداشت و نقد و بررسی آثار حجت الاسلام دکتر احمد احمدی، به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی عصر امروز (27 دی ماه 1400) و با حضور دکتر سید طه مرقاتی، دانشیار دانشگاه تهران، دکتر شهین اعوانی، عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، دکتر وحید احمدی، استاد دانشگاه تربیت مدرس (و فرزند مرحوم دکتر احمدی)، دکتر حمیدرضا خادمی، معاون پژوهشی سازمان سمت برگزار شد.

دکتر احمدی مرد اخلاص و عمل بود دکتر سید طه مرقاتی، دانشیار دانشگاه تهران در خصوص شخصیت حجت الاسلام دکتر احمد احمدی گفت: ربع قرن در محضر این استاد حضور داشتم و به نحوی غیرمستقیم، شاگردی ایشان را می کردم.

دکتر احمدی مرد اخلاص و عمل بود و درون مایه اخلاص و صداقت را در کارها داشت که سرمایه بزرگی بود و آن را تا اخر عمر حفظ کرد.

این خلوص، پرهیزکاری، دیانت و صداقت از ابتدا در وجود ایشان بود و منش خود را تا آخر عوض نکرد و همواره به چیزی که می گفت، عمل می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادی از جنس اخلاص، صداقت و تواضع

استادی از جنس اخلاص، صداقت و تواضع