مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 19:302022-01-17سياسي

برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش با حضور دکتر حجت اله عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، - برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی معرفی و اعلام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش با حضور دکتر حجت اله عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، محمد چکشیان، معاون امور فرهنگی و اجتماعی و مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و برگزیدگان این مسابقات معرفی شدند.

اسامی برگزیدگان به شرح زیر اعلام می شوند: در رشته قرائت برادران آقایان هادی خانی از استان قم رتبه اول و آقایان سید طا ها حسینی از استان بوشهر و علیرضا مسیح پور از استان گهکیلویه و بویر احمد به ترتیب عناوین دوم وسوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ کل برادران آقای محمد مهدوی از استان اردبیل مقام اول و آقایان محمد رضا احمدی از استان قم و مجتبی محسنی از استان مازندران رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش معرفی شدند

برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش معرفی شدند