مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 18:102022-01-17سياسي

شورای شهر و شهرداری ها از بذل بیت المال خودداری کنند


فرماندار خرم آباد شوراهای شهر و شهرداران از بذل و بخشش های بی مورد خودداری کنند، چرا که اموال، امکانات و بودجه شهرداری متعلق به مردم است و تلاش شود از چارچوب قانون خارج نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جعفر طولابی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه شهرداران بیرانشهر و سپیددشت از توابع این شهرستان، اظهار کرد: در هر سطح مسوولیتی چنانچه مبنای کار قانون، قانون مداری و قانون محوری باشد، هیچ مشکلی در روند کار ایجاد نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر بر اساس قانون عمل کنیم، هیچ مانع و ایرادی به وجود نخواهد آمد، حال اینکه با نادیده گرفتن قوانین قطعا زیر سوال خواهیم رفت.

فرماندار خرم آباد با بیان اینکه وظایف شورا و شهرداری ها به وضوح در قانون مشخص شده، افزود: در حوزه نظارتی نیز قوانین لازم برای مجموعه عملکرد عوامل شهرداری ها شرح داده شده و شهردار باید از این قوانین تمکین کنند.

طولابی بیان داشت: شرط موفقیت همه ما ایجاد فضای همدلی، هماهنگی، همراهی و تعامل با یکدیگر است، بدون تردید پرهیز از جنجال ها و تنش ها موضوعی است که باید در دستور کار همه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه شهرداران منتخب غیرمستقیم مردم هستند، گفت: انتظار می رود شهرداران از همه ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر و شهرداری ها از بذل بیت المال خودداری کنند

شورای شهر و شهرداری ها از بذل بیت المال خودداری کنند