مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:402022-01-17سياسي

دفتر سازمان بازرسی در عسلویه افتتاح می شود


رییس سازمان بازرسی کل کشور از افتتاح دفتر بازرسی در عسلویه در آینده ای نزدیک به عنوان یکی از دستاوردهای سفر استانی بوشهر خبر داد و گفت: این دفتر با هماهنگی دادگستری کل و بازرسی کل استان بوشهر راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، ذبیح الله خداییان در پایان سفر استانی بوشهر پیرامون دستاوردهای این سفر، به مأموریت چندی پیش رییس قوه قضاییه به سازمان بازرسی برای ساماندهی انبارهای اموال تملیکی اشاره کرد و ارزیابی وضعیت این انبارها را یکی از اقدامات صورت گرفته در این سفر دانست.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به بازدید از گمرک بوشهر و مشاهده خودروهای توقیفی دپو شده در شرایط نامناسب، از صدور دستور و تاکیدات لازم به منظور تسریع در تعیین تکلیف این خودروها خبر داد.

وی تصریح کرد: ماشین آلات سنگین و کالاهای متروکه ای نیز در گمرک بوشهر وجود داشت که باید به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شود و در این سفر برای انجام هر چه سریع تر این اقدام، هماهنگی ها صورت گرفت.

خداییان به بازدید معاونان خود از عسلویه، انبارهای اموال تملیکی و پروژه آب شیرین کن در جریان این سفر اشاره و اظهار کرد: در انبارهای اموال تملیکی همچنان کالاهایی وجود دارد که باید سریعا تعیین تکلیف شوند و در این زمینه دستورات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر سازمان بازرسی در عسلویه افتتاح می شود

دفتر سازمان بازرسی در عسلویه افتتاح می شود