مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:152022-01-17فرهنگي

مهلت ثبت نام در رویداد فرنو پویانمایی و وب سریز تمدید شد


ثبت نام رویداد فرنو پویانمایی و وب سریز با همراهی مرکز گسترش و سینمای مستند و تجربی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از دبیرخانه جشنواره بازارپردازی تهران، با توجه به اهمیت حوزه انیمیشن و تاثیرگذاری زیاد آن در طرح ریزی کسب و کارهای بازارپردازی فرهنگی، با همراهی مرکز گسترش سینمای مستند و تجری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت نام رویداد فرنو پویانمایی و وب سریز، تا تاریخ 30 دی ماه تمدید شد.

در این مرحله، گام پنجم و آخرین گام برای توسعه کسب و کارهای بازارپردازی (مرچندایزینگ) فرهنگی از طریق توسعه مجموعه های پویانمایی و وب سریز برای شبکه های اجتماعی برداشته می شود.

در رویداد فرنو پویانمایی و وب سریز، بهم رسانی فعالان فرهنگی در حوزه تهیه کنندگان و استودیوهای انیمیشن، تولیدکنندگان مجموعه های وب سریز (شامل پویانمایی، عروسکی و موارد مشابه)، با مجموعه های توسعه دهنده کسب و کارهای فرهنگی همانند مراکز نوآوری، شتابدهنده ها، فرشتگان سرمایه گذاری و تهیه کنندگان ارشد فرهنگی صورت می گیرد تا در نتیجه آن، طرح های نوین فرهنگی در حوزه انیمیشن و وب سریز به توسعه دهندگان کسب و کارهای فرهنگی ارائه گردد.

دراین رویداد، زمینه مناسب برای شکل دهی مشارکت مالکیت معنوی طرح های فرهنگی بین فعالان فرهنگی و توسعه دهندگان کسب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام در رویداد فرنو پویانمایی و وب سریز تمدید شد

مهلت ثبت نام در رویداد فرنو پویانمایی و وب سریز تمدید شد