مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:302022-01-17بين الملل

تصویب طرحی در کابینه اسراییل برای تشویق یهودیان به بازدید از دیوار البراق


دولت رژیم صهیونیستی طرح اختصاص بیش از 35 میلیون دلار برای نوسازی زیرساخت ها و افزایش روند بازدیدها از دیوار براق واقع در شهر قدس را تصویب کرده است.

- تصویب طرحی در کابینه اسراییل برای تشویق یهودیان به بازدید از دیوار "البراق" دولت رژیم صهیونیستی طرح اختصاص بیش از 35 میلیون دلار برای نوسازی زیرساخت ها و افزایش روند بازدیدها از دیوار براق واقع در شهر قدس را تصویب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد، دیوار براق یکی از مهمترین مکان ها برای یهودیان است و این طرح به ترغیب میلیون ها بازدیدکننده از این دیوار کمک خواهد کرد.

این طرح شامل تداوم توسعه و تکمیل اقدامات ناقص در این منطقه، فراهم کردن شرایط برای بازدید دانشجویان، مهاجران و سربازان، توسعه برنامه های آموزشی جدید، تقویت و توسعه زیرساخت ها و خدمات ارتباطی و حمل ونقل و ساخت تأسیسات جدید برای رسیدن به دیوار براق از طریق تکنولوژی های جدید است.

فلسطینیان و اداره اوقاف اسلامی در شهر قدس تاکید دارند که دیوار و میدان براق که تحت کنترل رژیم صهیونیستی است و دیوار غربی و مبکی نیز نامیده می شود، موقوفه اسلامی و بخشی از مسجد الاقصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرحی در کابینه اسراییل برای تشویق یهودیان به بازدید از دیوار البراق

تصویب طرحی در کابینه اسراییل برای تشویق یهودیان به بازدید از دیوار البراق