مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:152022-01-17بين الملل

هشدار عفو بین الملل به ایتالیا نسبت به تبعیض علیه واکسینه نشده ها


سازمان عفو بین الملل از ایتالیا خواست محدودیت های شدیدی که علیه شیوع کووید اعمال کرده تغییر دهد تا از تبعیض علیه افراد واکسینه نشده جلوگیری کند.

- سازمان عفو بین الملل از ایتالیا خواست محدودیت های شدیدی که علیه شیوع کووید اعمال کرده تغییر دهد تا از تبعیض علیه افراد واکسینه نشده جلوگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت ماریو دراگی نخست وزیر ایتالیا، اخیرا طی حکمی واکسیناسیون را برای همه افراد بالای 50 سال و استفاده از حمل و نقل عمومی و طیف وسیعی از خدمات دیگر اجباری کرد تا از فشار بر نظام خدمات سلامت ایتالیا کاسته و تلفات را کاهش دهد و خود را در زمره یکی از معدود کشورهایی که اقدامات مشابهی را اتخاذ می کنند، قرار دهد.

سازمان عفو بین الملل در بیانیه ای اعلام کرد که این سازمان خواستار تدارک اقدامات جایگزین، از جمله استفاده از ماسک و آزمایش کووید-19، برای اجازه دادن به استفاده جمعیت واکسینه نشده از حمل ونقل عمومی و رفتن آنها به سر کار بدون تبعیض شده است.

بر اساس قوانین فعلی این کشور که تا 15 ژوئن ادامه خواهند داشت، داشتن ماسک و تست منفی کووید-19 برای دسترسی به وسایل نقلیه عمومی یا برای این که افراد بالای 50 سال به محل کارشان بروند، کفایت نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار عفو بین الملل به ایتالیا نسبت به تبعیض علیه واکسینه نشده ها

هشدار عفو بین الملل به ایتالیا نسبت به تبعیض علیه واکسینه نشده ها