مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:002022-01-17سياسي

توزیع 150 بسته غذایی در بین خانوارهای سیل زده در مورموری


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، از توزیع 150 بسته غذایی و وسایل گرمایشی در بین خانوارهای سیل زده بخش موموری خبر داد.

- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام خبر داد: توزیع 150 بسته غذایی در بین خانوارهای سیل زده در مورموری ایسنا/ایلام مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، از توزیع 150 بسته غذایی و وسایل گرمایشی در بین خانوارهای سیل زده بخش موموری خبر داد.

دکتر محمد زارع در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد : به محض اطلاع از وقوع سیل در بخش موموری بلافاصله این نهاد با تمام توان جهت کمک به سیل زدگان وارد عمل شد و تا کنون بیش از 150 بسته غذایی و وسایل گرمایشی در بین خانوارهای نیازمند سیل زده توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بسته های غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات،چای ، قند، ماکارونی و کنسرو بوده است، گفت: 3000 بطری آب معدنی هم توزیع شده و این روند تا ساماندهی کامل سیل زدگان ادامه دارد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان ایلام با تاکید بر اینکه ایم ستاد در استان از هیچ کوششی در راستای خدمت به مردم دریغ نخواهد کرد ،تصریح کرد: با هر چه در توان داشته باشیم در خدمت مردم و سیل زدگان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 150 بسته غذایی در بین خانوارهای سیل زده در مورموری

توزیع 150 بسته غذایی در بین خانوارهای سیل زده در مورموری