مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 08:402022-01-17سياسي

تمدید معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب،برق و گاز در سال آینده


رییس فراکسیون خیران و امور خیریه مجلس از تمدید معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب و برق و گاز در سال 1401 خبر داد.

- رمضانعلی سنگدوینی،رییس فراکسیون خیران و امور خیریه مجلس در گفت وگو با خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، در خصوص رایگان بودن قبوض آب و برق و گاز مددجویان کمیته امداد ، افزود: تعرفه حامل های انرژی در بودجه 1400 برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی با رعایت الگوی مصرف، رایگان اعلام شد و تلاش نمایندگان این است که در بودجه 1401 هم این معافیت در نظر گرفته شود.

وی رایگان شدن تعرفه قبوض مددجویان را اقدامی در جهت بهبود معیشت آنان دانست و ادامه داد:مددجویان کمیته امداد با توجه به تورم و فشارهای اقتصادی در شرایط سختی هستند و کمیته امداد کمک های موثری برای بهبود زندگی مددجویان خود انجام داده است، اما همه دستگاه ها باید به وظیفه خود در قبال محرومان جامعه عمل کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: تاکنون گزارشی از تخلف در اجرای این قانون به نمایندگان اعلام نشده و در صورت بروز هرگونه مشکل، مددجویان می توانند از طریق کمیته امداد یا دفاتر نمایندگان موضوع را به اطلاع برسانند.

سنگدوینی با دعوت از مدیران کمیته امداد برای حضور در مجمع خیرین مجلس، اظهار کرد:باید از ظرفیت این مجمع و خیران در جهت اشتغال زایی خانواده های نیازمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب،برق و گاز در سال آینده

تمدید معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب،برق و گاز در سال آینده