مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 08:402022-01-17ورزشي

استقلال به حریفانش اجازه خلق موقعیت می دهد/ کار تازه شروع شده است


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با تاکید بر لزوم حل نقاط ضعف ساختار دفاعی این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: با وجود آمار خوب اما استقلال به حریفانش اجازه خلق موقعیت می دهد.

- ، تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی 3 بر صفر برابر نفت مسجد سلیمان و به پایان رساندن نیم فصل نخست لیگ برتر با صدرنشینی در این مسابقات، امروز دوشنبه در دیداری مهم در چارچوب جام حذفی به مصاف پیکان می رود که این دیدار در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات است.

گودرز حبیبی پیشکسوت استقلال با اشاره به آخرین شرایط این تیم بیان داشت: با همه فراز و نشیب هایی که وجود داشت، استقلال نیم فصل اول را خیلی خوب به پایان رساند و نتایج و آمارهای ثبت شده هم موید همین موضوع است.

مدافع دهه 50 آبی پوشان تصریح کرد: علیرغم اینکه آمار تیم در فاز دفاعی بسیار خوب و قابل دفاع است، اما توصیه من به کادر فنی این است که نقاط ضعفی که در ساختار دفاعی است که در نیم فصل دوم باید از بین برود تا در بازی های دشوار نیم فصل دوم با اطمینان بیشتری بتوانیم امتیازات لازم برای قهرمانی را جمع کنیم.

مرور یکسری بازی ها به خصوص بازی هایی که در اواخر کار داشتیم نشان می دهد که تیم ما به دفعات به تیم های مقابل امکان خلق موقعیت را می دهد که این یکی از اصلی ترین مواردی است که باید به آن دقت و مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال به حریفانش اجازه خلق موقعیت می دهد/ کار تازه شروع شده است

استقلال به حریفانش اجازه خلق موقعیت می دهد/ کار تازه شروع شده است