مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 02:202022-01-16سياسي

راه اندازی سامانه ثبت آمار روستاییان و عشایر در کوهدشت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: مقرر شد تا اداره کل غله حداکثر تا پایان بهمن ماه نسبت به راه اندازی سامانه های نظارتی در حوزه ثبت آمار جمعیتی روستایی و عشایری شهرستان کوهدشت اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در جلسه بررسی مسائل توزیع آرد و نان روستایی و عشایری در کوهدشت، گفت: انتظار می رود با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته، مسائل و مشکلات این حوزه تا پایان بهمن ماه سال جاری برطرف شود.

وی اظهار داشت: برگزاری جلسه امروز با توجه به موارد متعدد شکایات مردمی و نامه های منعکس شده از برخی دستگاه های اجرایی مبنی بر وجود مشکلات در توزیع آرد روستایی و عشایری شهرستان کوهدشت در دستور کار قرار گرفت.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در پایان این جلسه مقرر شد اداره کل غله حداکثر تا پایان بهمن ماه نسبت به راه اندازی سامانه های نظارتی در حوزه ثبت آمار جمعیتی روستایی و عشایری شهرستان کوهدشت اقدام نماید.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه، سهمیه های آرد روستاییان و عشایر شهرستان از اول اسفند به نحو مطلوب اختصاص خواهد یافت و مشکلات موجود ساماندهی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه ثبت آمار روستاییان و عشایر در کوهدشت

راه اندازی سامانه ثبت آمار روستاییان و عشایر در کوهدشت