مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 00:152022-01-16اقتصادي

هرمزگان در صدر مصوبات استانی رییس جمهور قرار گرفت


استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه هرمزگان در صدر مصوبات استانی رییس جمهور قرار گرفت گفت: 36 هزار میلیارد اعتبار و تسهیلات برای این استان در سفر رییس جمهور مصوب شد.

- ، مهدی دوستی اظهارداشت: کار آماده سازی مصوبات تقریباً از 2ماه پیش آغاز شده بود و با توجه به اینکه ما در 23 آبان یک زلزله را داشتیم و یک ماه پیش از سفر رییس جمهور بحث سیل را داشتیم.

وی افزود: این 2 اتفاق موجب شد که در سفر رییس جمهور به هرمزگان مصوبات خوبی بگیریم و بخش زیادی از مصوبات برای آبادانی استان اخذ شود و بیش از 22 هزار میلیارد تومان در بخش اعتبارات و بیش از 14 هزار میلیارد تومان در بخش تسهیلات مصوب شد.

استاندار هرمزگان گفت: در این سفر همچنین یک میلیارد دلار در پخش ارزی مصوب شد که در واقع اولین یا دومین استان در زمینه اخذ مصوبات بودیم که در نوع خود بی نظیر است.

وی افزود: ما حدود 145 مصوبه داشتیم و 660 طرح مشمول تسهیلات حمایتی شد که نشان دهنده نگاه ویژه ای است که آقای رییس جمهور و دولت به استان داشتند.

استاندار هرمزگان بیان کرد: ما تمرکز ویژه ای روی رشد اقتصادی داشتیم و عمده ترین مصوبات دولت در سفر استانی به هرمزگان در بخش های شیلات و کشاورزی، راه و زیرساخت ها، گازرسانی و تامین آب روستاها و شهرها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان در صدر مصوبات استانی رییس جمهور قرار گرفت

هرمزگان در صدر مصوبات استانی رییس جمهور قرار گرفت