مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 22:302022-01-16اقتصادي

جابجایی همه ساکنان کوی فلسطین به صورت فوری صورت بگیرد


جابجایی همه ساکنان کوی فلسطین به صورت فوری صورت بگیرد و هر کدام از ساکنان با توجه به شرایط و تقاضای خود می توانند واحد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

- ، محسن افشارچی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری در محل استانداری زنجان، به راه اندازی بازارهای روزدر شهر زنجان اشاره کرد و گفت: برخی اقدامات، سلبی و برخی دیگر ایجابی هستند.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات ایجابی، راه اندازی بازارهای روز است که تحت کنترل خودمان باشد، اظهار داشت: بازارهای روز یا جمعه بازار ابزاری هستند که انواع کالاها و محصولات با نظارت شهرداری انجام می شود و این مهم باعث پایین آمدن قیمت ها می شود چرا که درصد زیادی از فروشندگان در واحدهای استیجاری فعالیت می کنند.

استاندار زنجان به جابه جایی کوی فلسطین اشاره کرد و گفت: جابجایی همه ساکنان کوی فلسطین به صورت فوری صورت بگیرد و هر کدام از ساکنان با توجه به شرایط و تقاضای خود می توانند واحد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

افشارچی تاکید کرد: انتقال ساکنان کوی فلسطین، تنها راه چاره ای است که می توان برای این منطقه انجام داد و سرشکن کردن هزینه ساخت مسکن برای ساکنان این منطقه در سایر پروژه های شهری، نقدترین و سریع ترین راه برای جابه جایی است و قرار نیست پروژه ای از صفر برای ساکنان کوی فلسطین اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی همه ساکنان کوی فلسطین به صورت فوری صورت بگیرد

جابجایی همه ساکنان کوی فلسطین به صورت فوری صورت بگیرد