مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:352022-01-16سياسي

صیادی رییس بنیاد مسکن دنا شد+تصاویر و فیلم


مراسم تودیع و معارفه رؤسای بنیاد مسکن شهرستان دنا با حضور فرماندار دنا، امام جمعه دنا و مدیرکل بنیاد و مسکن انقلاب اسلامی استان در محل فرمانداری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه تکریم ومعارفه رؤسای قبلی و فعلی بنیاد ومسکن شهرستان دنا با حضور فرماندار دنا، امام جمعه دنا و مدیرکل بنیاد و مسکن انقلاب اسلامی استان در محل فرمانداری برگزار شد.

پناهی فرماندار دنا در ابتدا خیر مقدم داشت به همه مسولین که در جلسه تکریم و معارفه مدیریت بنیاد مسکن شهرستان دنا حضور پیدا کردند و گفت:جلسه امروز جلسه فاخری است به دلیل اینکه خدمات دولت و نظام در این مدت یک سال زلزله  و وجود بیماری کرونا بسیار ارزنده است، به خصوص حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  همه و همه کمک کردند که اتفاقات خوبی در این شهرستان رقم بخورد.

فرماندار دنا اظهار داشت: همه دستگاها سعی خود را انجام دهند که در دهه فجر اگه پروژه ای دارند به پایان برسه و یا کلنگ زنی دارند اعلام کنند برای دهه فجر، همه دستگاهها تفاهم نامه هایی با مدیریت برنامه وبودجه  را هر چه سریعتر انجام دهند تا اعتبارات تخصیص یافته از دست نروند، هر اداره ای باید وظایف خود را بداند وکم کاری نکند چرا قبل از اینکه عده ای  بنای غیر قانوی می سازند جلوگیری نمی کنند و بعد ما مجبور به حکم  تخریب دهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیادی رییس بنیاد مسکن دنا شد+تصاویر و فیلم

صیادی رییس بنیاد مسکن دنا شد+تصاویر و فیلم