مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:252022-01-16اجتماعي

آغاز بارش برف و باران در گیلان/ دما 15 درجه کاهش می یابد


مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به آغاز بارش برف و باران از صبح امروز در این استان، گفت: دمای هوا تا 15 درجه کاهش می یابد.

- با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی، اظهار کرد: این الگوها نشان دهنده استقرار سامانه سرد و بارشی در منطقه است.

وی افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی برای امروز و فردا شرایط برای ابرناکی، مه آلوده بودن هوا، بارندگی و وزش باد، کاهش محسوس دما و بارش برف در ارتفاعات و دامنه استان گیلان فراهم می شود.

دادرس با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی در استان گیلان و اعلام آن به همه اعضای ستاد مدیریت بحران برای آمادگی در برابر هر گونه حوادثی طبیعی، گفت: این سامانه بارشی تا اواخر وقت دوشنبه در استان گیلان فعال است.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی از اواخر وقت یکشنبه تا دوشنبه به صورت مخلوطی از برف و باران در مناطق جلگه ای استان گیلان است، اضافه کرد: از صبح دوشنبه با خروج سامانه بارشی شرایط برای کاهش ابر، بروز یخبندان در مناطق کوهستانی و برخی مناطق جلگه ای و وزش باد جنوبی فراهم می شود.

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر از ایستگاه ها برخی شهرستان ها گزارش بارش برف در مناطق و محورهای کوهستانی استان داریم، گفت: در این مدت دمای استان نیز تا 15 درجه کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش برف و باران در گیلان/ دما 15 درجه کاهش می یابد

آغاز بارش برف و باران در گیلان/ دما 15 درجه کاهش می یابد