مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:152022-01-16بين الملل

تداوم فتوحات ارتش و کمیته های مردمی یمن در مأرب


ائتلاف سعودی به پیشروی های جدید نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در مارب با وجود شدت حملات هوایی جنگنده های این ائتلاف اذعان کرد.

- بر اساس این گزارش، در حال حاضر درگیری ها در اطراف نقطه الفلج در بخش وادی عبیده و مشرف به کوه های البلق در جنوب شهر مارب که پیش از این تحت کنترل نیروهای صنعاء درآمده بود، ادامه دارد.

منابع قبیله ای اعلام کردند که نیروهای صنعاء، در تلاش برای بازپس گیری مواضع خود در منطقه قرن البور یورش تروریستهای تحت سرکردگی خالد یسلم را در این منطقه دفع کردند و طی این درگیری، ده ها نفر از تروریستهای تکفیری کشته و زخمی شدند و بقیه تروریست ها پا به فرار گذاشتند.

بر اساس این گزارش، در درگیری های اطراف منطقه الفلج، نیروهای صنعاء موفق شدند که حملات گروه های تحت حمایت ائتلاف سعودی علیه این منطقه را دفع کنند و مانع پیشروی آن ها شوند.

درگیری نیروهای تحت حمایت ائتلاف سعودی با نیروهای صنعاء در این جبهه، با پشتیبانی حملات هوایی ائتلاف سعودی صورت گرفت به طوری که طی 24 ساعت اخیر، ائتلاف سعودی در 60 نوبت به مأرب حمله کرد و همه این ها بیانگر ناکامی های ائتلاف سعودی در آخرین دژ های خود در یمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم فتوحات ارتش و کمیته های مردمی یمن در مأرب

تداوم فتوحات ارتش و کمیته های مردمی یمن در مأرب