مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:002022-01-16اجتماعي

طرح ضربتی برخورد باناوگان حمل ونقل مسافری وسرویس ادارات درهرمزگان


رییس پلیس راه هرمزگان از اجرای طرح ضربتی برخورد با ناوگان حمل و نقل مسافری و سرویس ادارات با عنوان طرح آذرخش در استان خبرداد.

- ، مهدی نیکبخت گفت: برابر بررسی های انجام شده از وضعیت تردد رانندگان حمل و نقل مسافر بویژه سرویس ادارات به حاشیه شهر، تخلفاتی مشهود بوده که با هدف ساماندهی و ایجاد انضباط ترافیکی، طرح ضربتی برخورد با ناوگان حمل و نقل مسافری و سرویس ادارات به مدت سه روز در مبادی خروجی بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: با توجه به آمار بالای تردد این خودروها از مرکز شهرستان بندرعباس به اطراف شهر و بلعکس با توجه به شیفت بندی شرکت ها در ساعاتی خاص، با اعزام تیم های مضاعف و همچنین تیم های عملیات ویژه در محورهای مواصلاتی اسکله و خروجی شهر این طرح اجرا شد.

این مسئول انتظامی اظهارداشت: در اجرای این طرح تعداد 595 خودرو عمدتاً مینی بوس و اتوبوس کنترل که از این تعداد 196 راننده دارای تخلف اعمال قانون شده و تعداد 19 دفترچه ثبت ساعت به دلایل مختلفی از جمله عدم ثبت ساعت، در اختیار گذاشتن دفترچه به افراد غیر، اتمام تاریخ دفترچه از رانندگان اخذ همچنین تعداد 135 راننده فاقد دفترچه شناسایی که برای سیر مراحل قانونی و تعیین تکلیف شرکت مربوطه به قرارگاه پلیس راه استان انتقال شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ضربتی برخورد باناوگان حمل ونقل مسافری وسرویس ادارات درهرمزگان

طرح ضربتی برخورد باناوگان حمل ونقل مسافری وسرویس ادارات درهرمزگان