مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:002022-01-16اجتماعي

احتمال نزدیک شدن حیوانات وحشی به مناطق مسکونی آذربایجان شرقی


معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: با توجه به تغییرات جوی و تشدید برودت هوا، امکان نزدیک شدن حیوانات وحشی به مناطق مسکونی برای دستیابی به غذا و پناه در روزهای اخیر وجود دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: با توجه به تغییرات جوی و تشدید برودت هوا، امکان نزدیک شدن حیوانات وحشی به مناطق مسکونی برای دستیابی به غذا و پناه در روزهای اخیر وجود دارد.

داود غنی پور روز یکشنبه، 26 دی ماه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه نیروهای یگان و کارشناسان محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همزمان با برودت هوا در آماده باش کامل قرار دارند، اظهار کرد: احتمال نزدیک شدن حیات وحش به مناطق مسکونی و روستایی برای یافتن غذا و پناه وجود دارد.

وی افزود: بر اساس آموزه های دینی، عقیدتی و فرهنگی هرگونه رفتار خشونت آمیز با حیوانات، امری مذموم و ناپسند بوده و در عین حال دخالت در نظم اکوسیستم ها و اجزای تنوع زیستی می تواند مشکلات اکولوژیک و تهدیدات زیستی، جمعیتی و رفتاری وحوش را به دنبال داشته باشد.

غنی پور با تاکید بر ممنوعیت هرگونه آسیب به حیات وحش و جرم انگاری آن در مراجع قضایی، از عموم شهروندان درخواست کرد ضمن خودداری اکید از هرگونه غذارسانی بدون هماهنگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال نزدیک شدن حیوانات وحشی به مناطق مسکونی آذربایجان شرقی

احتمال نزدیک شدن حیوانات وحشی به مناطق مسکونی آذربایجان شرقی