مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:402022-01-16فرهنگي

جزییات برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب/لزوم برگزاری استانی نمایشگاه


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به جزییات برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم تا دهم بهمن بر لزوم برگزاری استانی نمایشگاه مجازی کتاب تأکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به جزییات برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم تا دهم بهمن بر لزوم برگزاری استانی نمایشگاه مجازی کتاب تأکید کرد.

افشین تحفه گر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جزییات برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اظهار کرد: دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از جمله تدابیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تحقق عدالت فرهنگی و تسهیل دسترسی مردم به این کالای با ارزش فرهنگی در شرایط ویژه برآمده از همه گیری ویروس کرونا و فرصتی برای عرضه ابتکارات، مزیت های رقابتی و ظرفیت های همه ارکان و کنشگران صنعت نشر کشور به عنوان پایه و اساس توسعه فرهنگی و اقتصادی است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با مبنا قرار دادن گفتمان فرهنگی فرصتی مناسب برای مشارکت شهروندی و توسعه فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در سطح کشور خواهد بود.

تحفه گر با اشاره به برگزاری این رویداد فرهنگی از سوم تا دهم بهمن ماه تصریح کرد: علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی می توانند در این مدت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب/لزوم برگزاری استانی نمایشگاه

جزییات برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب/لزوم برگزاری استانی نمایشگاه