مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:052022-01-16دانش

ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد بر اساس سوابق تحصیلی پیام نور آغاز شد


پذیرفته شدگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از امروز 26 دی ماه جاری می توانند به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

- پذیرفته شدگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از امروز 26 دی ماه جاری می توانند به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلیه پذیرفته شدگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از امروز یکشنبه 26 دی ماه تا 2 بهمن ماه فرصت دارند برای ثبت نام و پذیرش غیرحضوری به سیستم گلستان دانشگاه به نشانی reg.

pnu.

ac.

ir مراجعه کنند.

جزییات نحوه پذیرش به طور کامل بر روی سیستم گلستان اطلاع رسانی شده و هر دانشجو می تواند با شناسه کاربری که در سیستم گلستان شرح داده شده و رمز عبور که کد ملی است، وارد سیستم شده و برای ثبت نام اقدام کند.

بعد از تکمیل مراحل ثبت نام، دانشجویان باید از فردا 27 دی ماه تا 4 بهمن ماه 1400، برای تشکیل پرونده فیزیکی و ثبت پذیرش نهایی به مرکز قبولی خود مراجعه کنند.

دانشجو پس از مراجعه حضوری شماره دانشجویی دریافت می کند و از تاریخ 2 بهمن ماه می تواند به سیستم گلستان مراجعه کرده و با درج شماره دانشجویی خود به عنوان شناسه کاربری و شماره شناسنامه به عنوان گذرواژه، نسبت به انتخاب واحد اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد بر اساس سوابق تحصیلی پیام نور آغاز شد

ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد بر اساس سوابق تحصیلی پیام نور آغاز شد