مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 06:352022-01-04سياسي

سردار سلیمانی تمام عمر خود را وقف برآورده کردن حاجات ولی خدا کرد


سردار سلیمانی تمام طول عمر خود را وقف اطاعت از خدا کرد و مسیر وی، برآورده کردن حاجات ولی خدا بود.

- ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی صبح سه شنبه در اجتماع سلیمانی ها که در حسینیه عاشقان ثارالله کانون شهید سبحانی سپاه کرج برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام اظهار کرد: خدا را شاکرم که در ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سردار سلیمانی، امروز شانزدهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی با کمک دستگاه های مختلف به ویژه سپاه و مردم اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه ویژگی های این رزمایش ها و برکاتی که برای مردم استان البرز داشته، بر همگان مشهود است، مطرح کرد: این ایام متعلق به صدیقه طاهره (س) و پرورش یافته مکتب فاطمی است.

مسئله مواسات و همدلی یکی از مواردی است که از دستورات دینی و راهنمایی های اهل بیت (ع) به دست می آید و در آیات و روایات مختلف نیز آمده که همه باید در این مسیر گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به وجود روحیه مودت، محبت، همکاری، همیاری، همدردی و همدلی با مردم در شهدای والامقام به ویژه حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی با اینکه مأموریت های مختلفی را بر عهده داشت اما در فاصله بین دو مأموریت، هرگاه فرصتی پیدا می کرد، خود را به مردم و محرومان می رساند و به خدمت رسانی به آن ها می پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی تمام عمر خود را وقف برآورده کردن حاجات ولی خدا کرد

سردار سلیمانی تمام عمر خود را وقف برآورده کردن حاجات ولی خدا کرد