مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:452021-12-29اقتصادي

سود اصلی طلای کثیف همدان به جیب مافیا می رود


نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه از 10 درصد زباله قابل بازیافت در سطح شهر، هشت درصد آن نصیب زباله گردها می شود، گفت: سود اصلی طلای کثیف همدان به جیب مافیا می رود.

- به گزارش، سعید نظری چهارشنبه در جلسه کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان، با اشاره به اهمیت موضوع پسماند و لزوم تفکیک از مبدا، اظهار کرد: مردم باید تکلیف خود را در این موضوع بدانند و در این خصوص اطلاع رسانی کافی انجام شود.

وی با بیان اینکه از 10 درصد زباله قابل بازیافت در سطح شهر، هشت درصد آن نصیب زباله گردها و 2 درصد باقی مانده عاید شهرداری می شود، گفت: اکنون سود اصلی حاصل از زباله های با ارزش به عنوان فرصت طلای کثیف به جیب یک یا چند مافیا می رود.

نایب رییس شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه در برخی کشورها از 100 درصد زباله استفاده کرده و سودآوری حاصل می کنند، خواستار اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا شد و افزود: در این صورت بازیافت برای سرمایه گذار مقرون به صرفه خواهد بود.

در ادامه، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان نیز با اشاره به اهمیت و ضرورت خدمات شهری و بروز معضلات و مسائل در صورت عدم توجه به این مهم، اظهار کرد: مهاجرت از روستاها به شهرها پیامدهایی به دنبال داشته و اهمیت بحث خدمات شهری را دو چندان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود اصلی طلای کثیف همدان به جیب مافیا می رود

سود اصلی طلای کثیف همدان به جیب مافیا می رود